Waar supcoaching bij helpt

Stressklachten

Burn-out (preventie Γ©n herstel)

Fysiek en mentaal sterker worden

Angsten overwinnen

Contact maken met je lichaam en gevoel

Ontspanning en rust in je hoofd

Balans (her)vinden

Je (zelf)vertrouwen vergroten

Inzichten en keuzes maken

En vooral: plezier!

Ontspanning door inspanning

Suppen en coaching biedt een mooie combinatie van in- en ontspanning. Door fysiek in te spannen, ontspan je juist weer. Iets doen wat helemaal los staat van werk of studie helpt tegen stress. Wist je dat langdurige stress kan leiden tot hart- en vaatziekten? Stress is dus niet iets wat zich alleen in ons hoofd afspeelt, maar ook fysiek (op termijn).

Op het water kom je tot rust

Waarom zou je het water op gaan? Heel simpel. Door te bewegen maak je (letterlijk en figuurlijk) ruimte.

 

Ruimte in je hoofd, in je hart, in je lijf.

 

Bewegen is goed voor je, zowel fysiek als mentaal. En wist je dat als je in de buurt van water leeft, je welzijn verbetert? Je komt tot rust in de natuur en op het water. Hier laad je je batterij weer op. Door te bewegen op het water sla je twee vliegen in een klap. Ik begeleid je op een rustige, maar ook speelse manier.

Jij bent geen binnenmens

Als mensen reizen wij wat af. Of dit nu met eigen of openbaar vervoer is. We zitten vrijwel de hele dag. In de trein, bus, auto, op kantoor of op school. Vaak ook nog met een smartphone, tablet en (spel)computer. Oftewel, we zijn veel binnen en daardoor bewegen we structureel te weinig. Het is niet gek dat we in een tijd leven waar (werk)stress beroepsziekte nummer één is. Als je gezondheid je iets waard is, is het meer dan nodig om naar buiten te gaan en te bewegen.

Supyoga door Supcoach

INHOUD SUPCOACHING SESSIE

Persoonlijke aandacht staat voorop. Ik stem altijd af op jouw behoefte in het moment. Wil je praten, dan praten we. Wil je rust, dan zijn we stil.Β Afhankelijk van wat jij fijn vindt, zijn er een aantal dingen die we kunnen doen op het water. Naast suppen zet ik een of meerdere elementen in:


– Balans en/of yoga oefeningen
– Mindfulness & meditatie
– Ademhalingsoefeningen
– Floaten
– Stilte momenten
– Coachingsvragen behandelen
– Muziek, zang en stembevrijding oefeningen
– Ergens aanmeren, stil liggen/zitten op het supboard en evt. wat eten en drinken
– Afstappen, stukje wandelen en later weer opstappen

Bekijk de mogelijkheden

Volg Supcoach op